Fy skäms..

..nu var det alldeles för länge sedan jag skrev här. Men känner att jag inte riktigt haft tid och det har inte funnits så mycket intressant att berätta. Men ett helt händelsölöst liv har jag inte så bättre än det här ska jag absolut kunna göra.

Idag hade vi nationellt prov i matematik, B1 och B2. Var inte så nervös, bara lite inför B2 för trodde det skulle vara lite krångligt men allting var faktiskt riktigt lätt. Så antar att det var bra.. :P
Är klar med min slipover/väst som jag stickat. Kommer bild senare när jag tagit ngn. På tal om bild har det hänt något sorgligt, min mobil har helt tappat förståndet, hela skärmen blinkar och den vill helt enkelt inte fungera :( Har ju min gamla mobil men kameran på den suger så då är det inge kul att fota.

Imorgon är det en spännande dag, för vid halv tolv på natten ska vi åka till arlanda flygplats och dit kommer alla spanjorer!!! Förut var jag mindre taggad för många andra var negativa mot det men efter mötet i tisdags blev jag taggad igen =)

Idag har det också varit möte på hockeyn. Vi ska få en ny tränare och han verkar bra, seriös och målvmedveten. Så nu vill jag bara träna, träna och träna. Det är väl det enda negativa med att spanjorerna kommer för jag missar mer än en veckas träning :( Men jag tror det kommer bli superkul med spanjorerna och sen kan jag träna hur mycket som helst när de åkt. Hinner gå på träningen imrogon i alla fall :)



En bild från tiden då min mobil fungerade.. Men jag ska lämna in den för jag har garanti på den men sådana saker blir helt enkelt inte så lätt gjorda....

Nu ska jag sova/läsa/plugga på min Shakespeare-redovisning som vi har imorgon. Tror faktiskt att det kommer gå bra och är nöjd med det skriftliga arbetet också :) I vanliga fall brukar jag suga på att redovisa i alla fall när det gäller inför engelskaläraren, vet ej varför tar väl henne inte så seriöst.. eller något sånt. :P
Aja God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0