Hemma..

...för en dag i alla fall. :P Kom hem igår från en superkul helg med kusinerna i Åre. Orkar inte berätta så detaljerat men det är ju inte så svårt att gissa vad brukar man göra i Åre liksom..!? :P Var första gången jag åkte snowboard och gick superbra. Ramlade såklart väldigt mkt första dagen men kunde svänga redan andra dagen och ramlade bara 2 gånger i liften så jag är nöjd. Är typ proffs nu, eller a nästan.. xD Kommer lite bilder här men kommer fler sen när min kusin har skickat bilder från deras kamera som jag också fotade med (mycket bättre bilder).

         



   

På fredagskvällen var det Jon Olsson Super Session och det var kul att se. Och någon dag senare såg vi honom (alltså Jon) på Holiday Club. Samma dag traskade självaste prinsen in på hotellet där vi bodde. Hna satt ca 3 meter ifrån oss vid lunchen och Pelle (kusin) tog bild på hans rumpavtryck i fåtölj när han gått därifrån. Jepp sant, men man vet ju aldrig när man får se Carl-Philips rumpavtryck igen så jag förstår han. xP (btw så fick vi reda på att det står "Prins Carl-Philip" på hans kreditkort och inte förnamn och efternamn som på "vanliga" människors kreditkort) XD

Idag har jag mest packat ur, packat om och städat. Eller ja det är det enda jag har gjort plus suttit här vid datorn då. Imorn bär det ju av till Finland och är riktigt taggad, ska bli kul att spela hockey igen. Men nu ska vi typ börja laga mat hoppas på att jag hiner skriva något mer inlägg innan jag åker imorn.
Kramar


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, ingen rast och ingen ro för Frida inte ;)



Ps. Jag gillade det där med rumpavtrycket ;)

2009-04-09 @ 11:17:53
URL: http://elisita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0