Snabbgenomgång

Jahapp, varit i skolan idag som vanligt, gick från 8.15 -16.30 zznaarrrk. (Råka somna på tyskan) XD Sen fick jag snabbt byta om när jag kom hem och slängde i mig en skål med yoghurt för att sedan trampa mig iväg på cykeln till fysträning :D Typiskt nog var cykel inte pumpad så det gick i typ snigel fart men kom bara 5 min sent. Fysen var faktiskt rolig för att vara junior-fys. Klubbteknik, 2,5 km, "match", styrka o stretch plus massa skratt röda! skor och blöta/smutsiga kläder xP Dusch, blodpudding till middag och sedan Champions Leage matcher som pricken över i:et. Och det bästa av allt Manchester United leder med 1-0 och käre Ronaldo var målgöraren, gudomligt snyggt var det också! ^_^

Nu ska jag plugga svenska (språkhistoria-prov imorn, tycker det är riktigt värdelöst), läsa engelska-bok och försöka skriva Book Report trots att jag inte läst ut boken..?!  Kraam <3

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hahah alla sov på tyskan hahahahah xD

2009-04-18 @ 18:17:18
URL: http://gitarrtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0