Slutet på helgen men början på jullovet :)

Hade tänkt lägga ut en liten bild på efterrätten jag gjorde men vill inte fungera och vet inte varför :(
Blodapelsincarpaccio... Aja länken till receptet i alla fall. Men är jättefel i hur mycekt ingredienser man ska ha för man behöver absolut inte 100 gram vit choklad snarare typ 4 bitar av 100 gram. Rekommenderar att man bara tar blodapelsin också eller typ vanlig apelsin istället för clementin för det var inte så gott. Annars var det supergott och enkelt att göra!
Alice ringde nyss så imorn blir det pulka med lite random människor. Skulle typ träffas 11 (tror jag hon sa) i sätraängsbacken men ofta det kommer hända liksom?!!? :P Aja kul kul!!

Gjorde en lista med massa bra låtar. Försökte ordna dom i en hyfsad ordning efter stil och tempo. Så ni spotify-lyssnare klicka er in här om ni tröttnat på er musik så kanske ni hittar något ni gillar?!
Nu måste jag sluta annars kommer min dators liv vara över snart, verkligen ingenting funkar och jag blir gaaalen!! Så god natt o ses imorn. <3

Kommentarer
Postat av: tove

duktig tjeeej som gör spellista :D

2009-12-20 @ 23:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0