Efter lång tiid..

Kom hem från Julia för nästan en timme sedan och har suttit och försökt förstå mig på Photoshop men det gick inte så bra.. Därav resultatet av den hemskt fula redigeringen som helt urartade efter att jag tryckt på ångra för mycket så gick inte att ångra mer.. Aja det viktiga är den fina hälsningen från Stine som jag möttes av när jag kom hem =) Skrivna så fint i snön på våra bilar ;P


Nej är så trött nu så måste sova. Imorn blir det förhoppninsvis stan och inhandling av de sista julklapparna. Ska försöka baka lite julgodis också eftersom jag inte gjort det ännu. Måste baka lussebullar också. Och städa. SUCK! Och allt detta måste göras innan julafton, alltså har jag ca en och en halv dag på mig för den 23 ska vi på teater/fars, genrepet av Panik på Klinik har vi lyckats få genom DN. Tror den kommer vara kul MEN GOD NATT!!

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0