Lucia =)

Kommit hem från Luciaframträdande i Gustav Vasa kyrka med alla VRG körer. Såå bra o var så kuul!! Även att min katt kissat på min luciakrona. Jepp det är sant, la den på golvet i hallen i morse och gick snabbt till mitt rum för att hämta ngt o när jag kommer tillbaka ser jag att han sitter o kissar på den. Tror att han var sur för att jag inte släppte ut honom så då var han dum tillbaka eller så e han bara allmänt dum och korkad. Aja skjölde iallafall av den med vatten så det var lungt.

Nu ska jag snart ta bussen igen och sen tåget till träning. Fysen har redan börjat men skulle aldrig ha hunnit med den. Meeen måste pysa. Byeee :)

ps: har haft fullt upp med projekt o träningar så därför ingen bloggning :P. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0