Måndag Monday Montag Lunes Lunedì Lundi Mánudagur

Som jag fasade!! :P Blev ingen pulkaåkning alls idag men blev flyttat till annan dag =) Men ska typ ringa Alice så ska vi baka julgodis  EDIT: Koda bloggar haha så jag kommer bli proffs så vänta er en ny, proffsig (och förhoppnigsvis fin) design nästa gång ni tittar in ;). Annars då... 3 dagar kvar till julafton (snön är fortfarande kvar) Jippiee! :D Fast har redan fått så mycket i år så kommer nog inte få så mycket julklappar :P men lite :D Det enda jag önskar mig egentligen är pengar så kan jag köpa det jag vill ha sen när jag har kommit på vad det är för något. Men vet att jag vill ha ett teleobjektiv. Troligen detta. Men vi får se... 

Är värsta coola vädret idag, har inte kollat hur kallt, men himlen är typ läsigt blågrå. Asså HELA himlen :P 
 

Amaryllis =)



BYE BYE


Kommentarer
Postat av: tove

sv: hahahah åh jag gillar också nick! ^^ svenska är faktiskt tråkigare men måste ändå ses ;)



hoppas på en gryym bloggdesign, haha :D

2009-12-21 @ 13:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0