Nyår! ..snart =)

Ingen riktig blogglust. Så blir inte så intressant inlägg.
Har varit i stan tisdag och onsdag. Köpt nyårskläder och är taggad! Hade träning i tisdags och gick väl hyfsat har fått träningsvärk fast jag inte ens var med på fysen. x) Tittade på Avatar 3D igår med folk från skolan och den var riktigt bra. Liite, lite lång kanske men superhäftig!! Ett måste att se.
Håller på och gör mig i ordning nu har varit och spelat Nyårs-innebandy i Norrängsgården. Det var kul trots att vi förlorade alla våra matcher.. =) Får ställa upp med bättre lag till nästa år, någon som är på?! :P

Jaa... har inte så mycket mer att berätta bara Gott Nytt År! =D


Tänk på att det är kallt ute. ;) :P


Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R - jag och kameran

Så där såg mitt hår också ut igår ungefär, haha!

Sv: Tack så hemskt mycket. :)

Och jo, det var fruktansvärt kallt, men det tror man inte när man ser ut och solen skiner och snön glittrar så fint, men när man väl kommer ut så... Haha!

2010-01-09 @ 11:23:29
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0