Spännande dag... not!

Match idag med junior mot segeltorp. Blev bänkad första perioden för att jag inte anmält mig..  oops. x) Men fick spela 2 byten ändå (för en tjej kom sent från annan match)... gjorde mål på första skottet i första bytet så "suck on that!" Gjorde ett till mål senare vinst 3-1.

Igår var det "white party" hos Stine. Har typ inga vita kläder men blev väl bra till slut.. nästan..


Mer bilder kommer förhoppningsvis imorn om jag har tid. Det slutgiltiga projektet ska in imorn o vi måste börja jobba på presentationerna så har fullt upp. Har massa träningar också som jag egentligen inte borde ha tid för, får se hur det blir. :) Just nu längtar jag bara så mycket till lovet! Bara 4 dagar kvar att stå ut sen är det bara skoj som gäller. INGET plugg!! God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0