HEJ!!

Har suttit här och gjort ett tema till min mobil. Såg snyggt ut på datorn men blev inte så jättesnyggt på mobilen... Använder något som heter MyThemeCreator. Installerade/Laddade ner det för sommaren när vi var här i Åmål men har nog bara orkat göra ett enda tema tidigare. Så nu har jag gjort 2 :) Hör gärna av dig om du vill ha ett tema. Du bestämmer helt själv temats tema och jag försöker göra det bästa utav det. Alltså du kan välja VAD SOM HELST! Ta chansen nu medan det är GRATIS! Hör av dig här på bloggen eller på: [email protected]

OBS: Kan ej göra så att menyn blir sådär "häftig" så att det vibrerar mm. OCH endast Sony Ericsson modeller!


Provsmak. Det senaste jag gjorde.

Ska sova nu eller ja läsa.. Läser boken Små citroner gula av Kajsa Ingemansson och än så länge är den bra har dock inte kommit så långt ännu men men.. God Natt <3

Kommentarer
Postat av: linnnea

tack :).

2009-07-13 @ 14:11:37
URL: http://linneaklingebratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0