Knäppaste kvällen någonsin

HAHA har typ aldrig skrattat så mycket åt en vuxen människa. Eller ja.. jag har försökt hålla inne skrattet eftersom att vi inte känner henne så bra men hon verkar inte bry sig. Det är vår granne och hon har varit med i Singing Bee och vunnit, älskar TV3, dokusåpor och Facebook och är bästa kompis med Carolina Gynning.

Varför dom kom över var för att deras el hade stängts av så hela deras hus var helt mörkt. Hon och hennes dotter (ska börja femman ålder:?) kom vid typ sju och stannade till ungefär halv tolv!!! Så ja lite knäppt kan man ju säga. Men dom var ju roliga men efter sisådär två timmar räckte det ju liksom.. Fast sen så ville hon att vi skulle visa huset och vi vill ju göra om en hel del, jag vill i alla fall göra om mitt rum och mamma vill göra om sitt. Och som ett under jobbar hon med just det att designa och inreda mm och har en egen firma så hon hade massor med tips.

Så nu ska hon hjälpa oss att fixa vilket är superbra för vill verkligen att mitt rum ska blir bra, vilket det inte är nu, jag håller mig liksom helst utanför rummet. Vem vill bo i ett rum med "Putte i blåbärsskogen"-border när man är 16 år? Jepp pinsamt nog gör jag det och har gjort i typ 6 år!!! Icke bra!!! Men det ska det bli ändring på!

Blev inte så många inlägg men bloggar imorgon. Ska rensa på mitt rum imorn och så måste jag träna :D Har faktiskt hållit träningen uppe ganska bra, dock inte så hård träning men har tränat 4 ggr vilket är det våra tränare sagt som minimum. Så jag känner mig stolt x)

Tror att innan jag går och lägger mig så ska jag skriva ett inlägg om Halmstad med lite bilder. Så slut för denna gång ses troligen snart
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0