Lördag 18.07.2009

Sorry för så sen uppdatering men har suttit och stickat som en galning här på kvällen och nu är jag klar med ponchon. Mamma är också klar med sina sockor och jag lovar att det kommer upp bilder imorn.

Dagen då:
Vaknade vid typ 10 och tog direkt fram breaking dawn och läste två kapitel efter det åt jag äggröra mums =) Sen tittade vi på  Being Human (på svtPlay på datorn) (en serie om varulvar, vampyrer och spöken ^-^ my favourite =P) sen blev det vårrullar till lunch samtidigt som vi tittade på Mysteriet på Greveholm (återigen på svtPlay - kommer nog bli något jag sitter vid flera timmar, någon dålig dag..) Efter det var det dags för golfrunda och måste säga att det gick riktigt bra för att vara första gången på mer än ett år 17 poäng på 9 hål. =) Var tyvärr tvungna att sluta efter nio för vi hade inte.. rätt.. kläder för att fortsätta.. Ni borde fatta! =P
Så resten av kvällen spenderades framför TV:n med stickor, Sommarkrysset och Batman.

Resten av familjen har gått och lagt sig och jag ska göra det samma.. efter att jag läst om vampyrer och varulvar förstås!! =)
God Natt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0