09.07.2009

Kom hem för ganska längesedan från handledarkursen efter 4 timmars stillasittande. Lite utdraget måste jag säga att det var men han som höll i kursen gjorde det väldigt bra så det blev faktiskt intressant. Så om du bor i Norrort rekommenderar jag Norrorts Trafikskola i Näsbydal, Täby. Helt okej priser (allt kostar ju pengar) och bra kurs och upplägg.

Nu sitter jag och lyssnar på Spotify :) och håller på med en ny header inte så olik från nuvarande men mer personlig och mer djupgående... Ska förhoppningsvid ändra hela designen fattar inte varför den är helt svart :P Eller jo det var för att det var enklast.. Men måste göra designen mer sommrig!!


Bild från 9 Juli fast förra året (alltså pecis ett år sedan) Tylösand

Ska försöka fixa designen nu men får se sen ska jag sova :D
God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0