Vad ska jag göra nu då?! :S

Har stickat klart nu blev också en lite oseriös mössa  =)  Som sagt mamma är också klar med sockorna och stickar nu ett par till Joel MEN hennes garn är också snart slut... Vilket betyder att vi ska till garnaffären imorn och köpa mer!! Jipppiee x) Förstår att folk som inte stickar bara kanske tänker på tanter när ni hör det men det är så sjukt kul och man kan göra så mycket snygga grejer som man sen (förhoppningsvis, beroende på kvalite...) kan ha på sig själv. har tänkt att nästa utmaning är att göra en hel tröja. Har en så länge "bara" gjort en väst och denna ponchon (i klädform alltså, bortseende från mössor, vantar och halsdukar och en filt =P). Och jag är så sjukt taggad haha lite svårt att fatta kanske... Men det finns inte så mycket bättre att göra när det regnar dagarna in o ut än att bädda in sig under en filt, titta på en bra film samtidigt som man stickar! =D Aja the moment you've all been waiting for... =P pics!






Alla foton är tagna av mig med min mobil. (3,2 mp) 
Redigeringar också av mig. Superenkelt gjort på
Picasa 3
OBS: De två första bilderna är superdålig kvalité bara för att jag glömt bort att jag hade inställt på VGA men gjorde inte så mycket efter redigering.


Vet inte riktigt hur slutet på detta inlägg blev hände något cp x) men men god natt =) <3

Kommentarer
Postat av: tove

Shit vad bra du är!! :P

Väldigt söta sockor hihi :D

2009-07-21 @ 19:39:20
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0