07.06.2009

Har inte gjort så mycket idag. Väcktes av mamma vid ca 9.00 för jag skulle tydligen på träning kl 11. Jag visste att jag skulle träna men jag hade inte tittat tiden så det var tur att mamma visste. Dock var vi bara 5 på träningen o vi hoppade bara i skumgummigrop och spelade lite basket. Sen har jag spelat Sims och så tittade jag på slutet av tennismatchen, tyvärr så förlorade ju Robin, vilket iofs var ganska väntat eftersom det var mot Federer. Men det är riktigt häftigt att han kom ända till final, han ska vara stolt. :)

Nu ska jag titta på Gossip Girl som börjar snart, tror jag?!... Sen ska vi äta och jag kommer läsa ut twilight idag har typ 20 sidor kvar om inte mindre. Annars ska jag inte göra något mer förutom att kanske lämna tillbaka Anna-Karins locktång till henne om jag orkar, då kanske jag kan låna new moon av henne :D

Men vi ses!!

Bara 4 dagar kvar sen sommalooov!!!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fin bild! :)

2009-06-09 @ 19:02:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0