Jobb

Har regnat absolut heeela dagen idag :( Skulle försöka börja med mitt jobb idag, vilket är att kontrollera Svensk Direkt Reklams uppgifter om alla brevlådor i hela Danderyd (alltså då inklusive Djursholm, Stocksund o Enebyberg). Men eftersom jag måste kolla i papper hela tiden gick det inte bra för jag cyklade och det, som sagt, regnade.... vilket inte är bra för papper...

Har annars inte gjort någonting idag förutom titta på tv <3 x)

Och det ska jag fortsätta med, ska se på någon film antingen Babel på TV4 eller någon annan film på 1:an

En superbra låt av The Script som för övrigt bara gör bra låtar!!


Kramar!!

Kommentarer
Postat av: BUENA

Svar: Samma för mig :P Det är så härligt att läsa på sommaren för då har man tid ;)

2009-06-14 @ 17:27:12
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0