Sims 3 x)

Var på OnOff med mamma idag o köpte The Sims 3. :D Har inte hunnit spela så mycket men än så länge är det kul. Annars har jag inte gjort mycket alls. Jag och mamma har varit och handlat och vi köpte bland annat en locktång (inte riktigt en tång men tror ni fattar) och mat och annat. =P Sverige-Danmark på TV just nu men efter straffmissen och sen klantrensningen=mål så orkade jag bara se första halvlek. Tror fortfarande att Danmark leder med 1-0 eftersom att jag inte har hört något skrik ifrån vardagsrummet.

Jo förresten höll på att glömma, har ju slingat håret idag. Mamma slingade vilket gjorde det mycket billigare än om jag hade gjort det hos frisören och jag tycker det blev bra. =)
Dålig bild men syns okej bra.. 
Vet inte hur det blev så blont på bilden men tyckte det var lite kul (ser inte ut så)

Har ju faktiskt städat idag också, då känner man sig alltid stolt ^_^ Men nu ska jag spela sims och äta guudiis 8-)

Kramar <3

 
Bild från balen, tagen av Elisabeth Grånäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0