Ska soova..

Blir ett snabbt inlägg för jag är så trött *ZZZzzzz*

Igår var det träning o slutade skolan sent så var tvungen att ta tåget på dirren. :P Gick helt ok men det var jobbigt, vilket det ska vara.
Idag var det i princip samma sak, fast jag slutade skolan ganska tidigt (14.10) men efter det klippte jag mig i Mörby (inte så stor skillnad bara topparna, klippte upp lite o fixade "luggen" till snelugg). Sen köpte jag slingpaket på Kicks o ska antingen fixa med det imorn eller i helgen får se. Är ju träning imorn också så det beror på hur trött jag är. Men mamma ska ju hjälpa mig så det kanske beror på hur trött hon är... x)

Aja nu ska jag läsa "min" (lånade) älskade twilight-bok som jag kommit ungefär hälften på. Den är riktigt bra o trots att den är på engelska flyter läsningen på, brukar i vanliga fall suga på att läsa för jag inte kan koncentrera mig o är för trött men nu går det perfa. :D

GOOD NIGHT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0