Skiivor

Har ont i absolut hela kroppen av allt cyklande och jag är helt slut men ska ut snart igen. :O Men ska kanske åka med mamma på scootern men vi får se... Skrivorna är kopplade till mamma, hon jobbar ju på Universal Musics så idag kom hon hem med 2 släppta album och 4 skivor med lite blandade låtar på både släppta och inte :D Så nu sitter jag o lägger in allt på iTunes o sen kommer jag troligen knarka dem på iPoden :) Alltid så kul med ny musik, gillar musiken jag har men eftersom jag lyssnar så mycket om dagarna behövs  det något nytt.

Albumen var:
Jonas Brothers - "Lines, Vines and Trying Times" (var som besatt av dem förra sommaren, men har tröttnat helt, men får väl se hur dom här låtarna är. Deras singel "Paranoid" som jag hört mest tycker jag är såå tråkig men jaa..)
Black Eyed Peas - "The E.N.D" (brukar göra bra musik, har bara hunnit lyssna på "Boom Boom Pow" och den är bra =D)
Och så bland-"boxen". Har en del av dom låtarna redan men många nya! :)


Jepp ska, skriva namnen på låtarna från SommarBoxen för dom "kunde inte hittas på Internet"... Så 30 låtar att "döpa".

byyyee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0