Skolans Dag

Idag har vi bara haft tävlingar i skolan där alla klasserna tävlar mot varandra. (7:or mot 7:or osv.) Som vanligt vann 9C3 vilket de gjort 3 år på rad nu :/ Det man vinner är typ biobiljetter så det är inte så allvarligt. Sen var det träning, landhockey vilket var skitakul =D Dock mindre kul var att jag glömde min fucking påse med mina hockey-handskar som jag trodde var i min rygga men icke sa nicke.. SÅ nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har försökt hitta tlfnr till typ vaktmästeriet men finns inget... men skrev ett inlägg i gästboken på hemsidan så jag hoppas på det bästa. Tror jag ska försöka åka dit innnan min träning imorn.

Aja till roligare saker. EN!! dag kvar i skolan. Imorn ska vi bara städa skåpen, sen kör-rep inför avslutningen, efter det niornas lunch och sen VATTENKRIG xD Hoppas det blir hyfsat väder annars kommer man typ frysa ihjäl.

Ska sova/läsa nu God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0