Tråkigt väduur

Kom hem från skolan för ca 1 timme sedan. Har inte gjort så mycket men ska rensa mitt rum, lådor, hyllor mm. Vill göra om helst nu under sommaren så hoppas på det.

Idag var det ju niornas lunch var helt okej men ja.. vi fick sitta med lite random personer så blev lite konstigt men det var gott i alla fall. Blev inget vattenkrig efter som att vädret suger. :/ Men aja.

Träning ikväll på Enebybergs IP, hoppas vädret kan bli lite bättre i alla fall.

Till det viktigaste, AVSLUTNING imorn!!! Samtidigt som det är lite sorgligt tycker jag det är superskönt. Har verkligen tröttnat på 9an, Friberga och en del av människorna. MEN kommer sakna många!! Men jag är verkligen supertaggad på att börja gymnasiet och träffa massa nya människor och gå på vettiga lektioner där man verkligen vill lära sig, vilket jag hoppas att det kommer vara. Vi hade repition med kören idag och hälften grät samtidigt som de sjöng speciellt på Graduation Song men det är inte så konstigt så sorglig som texten är. :( 


Vet dock inte vad jag ska ha på mig för kläder. Hoppas verkligen till "gudarna däruppe" att dom fixar till vädret så det i alla fall inte regnar, då blir det lättare att välja kläder :P

 Jag, Madde o Emelie
Riktigt schnyggisch bild från Augusti 2008, dagen vi började 9an och redan imorgon är det slut. Går inte att fatta!

Kramar <3

Kommentarer
Postat av: ERIK

lycka till då! ;) de 3 finalisterna utser jag på fredag! :D



allt bra annars då? :D

2009-06-10 @ 23:30:32
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0