Fys: Program 2

Kom hem från skolan för ett tag sedan, ska fysa nu innan det är dags för middag. Har vart en vanlig tråk-måndag med tyska som sista lektion: slut vid 16.40. Höll på att somna trots att jag hade med mig mellis. Kan vara för att jag läste länge igårkväll men boken ("Min typ brorsa") blev spännande.
Att marken återigen är täckt av snö är inte heller direkt något som piggar upp en, jag förstår inte det var ju precis på väg att bli vår. Men aja vi får helt enkelt hoppas på att vädret bara laddar upp inför en toppenvår och senare toppensommar, längtar såå.



Men som sagt ska fysa, blir lite allt möjligt. Är inte supertaggad, är roligare när man har lagkompisarna men jaja...
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0