I feel so much stronger now..

Noot. Men är alltid skönt efter att ha tränat för man har säkert bränt bort något och förhoppningsvis ökat musklerna med någon millimeter.
 


En tyngd (bok), gummiband, musik och en mamma som hjälpreda vips ett hemmagym är kirrat.

Familjen sitter och tittar på en Beck-film, något jag inte kände för men såg början. Det roliga var att Björn Gustavsson var med dock bara kort i början. Han och en tjej smög ner i en jordkällare och någon sekund senare hörde man Björn skrika hysteriskt. Och där låg liket, mer orkade jag inte titta.. xD

Ska försöka gå och lägga mig tidigt vill fortsätta läsa på den spännande boken. xP Men kommer kanske ett til inlägg med lite bilder. Har börjat fatta mer hur min mobilkamera "funkar"/hur man tar fina bilder med den. Mobilen är förövrigt en Sony Ericsson K770i Cyber-shot med 3.2 mp.
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0