"Plojmatch"



Bild lånad från: Helene Åström

Jahapp igår spelade vi match mot Öhlins. Lätt sagt ett gott och blandat lag, endel riktigt bra och sen endel som knappt kunde stå på skridskor. Ändå lyckades de vinna med 6-1. Kändes inte alls bra för mig och tror ingen tyckte det gick speciellt bra. Men en bra sak var att mina nya grejer var bra :)

Ikväll är det träning i Vallentunas A-hall ska bli kul. Hoppas att isen är bättre där än i Enebyberg för igår var den helt nerkörd. :(

Men måste gå nu ska dammsuga hela huset :/
Kram

Kommentarer
Postat av: BUENA

Svar: Fin blogg du har! :)



Haha, jag vet x) Jag och Fanny läste mina kommentarer till bloggen coh såg Stines kommentar haha ;) Smart..

2009-03-26 @ 18:00:16
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Laura

glöm inte att lämna tillbaka bilden sen!!:P

såg du att du kommer sova i samma hytt som mig? hahaah stackars dig jag snarkar!

2009-03-26 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0