Stålbucklan


Jahapp, nu är cupen över och därmed även helgen.. Den första matchen vi spelade var semi mot Aik och vi förlorade med 2-1 men jag gjorde målet så det var lite kul. 25 minuter senare var det match om tredje pris mot Modo och vi fick vår revanch =) Vi vann matchen med 3-1 vilket var riktigt skönt. Så trots att vi inte kom till final så har det vart en superrolig helg med massa hockey och nya hockeykompisar. Blir kanske en cup i höst med det här laget eftersom vi blev erbjudna av ett lag att komma upp till Dalarna och spela cup. Så hoppas på att det blir av. =)


Är riktigt trött nu, i hela kroppen. Skönt med vilodag imorn men på tisdag är det träning igen. Känner att det kommer bli en vecka med fullt upp hela tiden så kommer troligen inte ha så mycket tid att sitta vid datorn. Imorn har vi Fysik-prov men det kan jag, på onsdag är det Religions-prov och så har jag två muntliga nationella prov också. Sedan är det en bild-inlämning, book report på engelska och bokrecension på svenska. Så som sagt, fullt upp. Måste också packa först inför Åre vilket vi åker till med nattåg till på onsdag och efter Åre är det cup i Finland, vilket betyder att hela påsklovet är uppbokat och jag kommer inte kunna plugga någonting då så ska nog plugga nu.
Ha det braa Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0