21-03-09

Har varit på träning och snart är det dags för sängen, träning även imorn som börjar 11. Blev sent igår så vill sova mycket! =) I vanliga fall är det söndagen som är min pluggdag inför kommande vecka meen jag har inga pluggprov denna vecka så behöver inte plugga :] Dock har jag 2 nationella prov men det ena är muntligt på svenska så det är lugnt.


Bild från igår men den är från mobilen så inte så bra kvalité kommer kanske bättre senare glömde kameran hos Anna-Karin.

Nu blev det ändå så att jag kommer gå o lägga mig sent, men får väl försöka sova 5 kvart i timmen eller hur man brukar säga. God natt

Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

Va roligt att du börjat blogga igen :)

Haha, gillade den där "sova 5 kvart i timmen". Tog ett tag innan jag fatta XP



kram

2009-03-22 @ 15:31:49
URL: http://elisita.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Mihihihihihihihihi

2009-03-23 @ 12:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0