...

Inte mycket att säga.. Har mest solat idag tror jag kanske bränt mig lite men det gör inget :P Fast joo precis när jag skulle börja göra mig iordning för min träning kommer min käre granne och klasskamrat Ellen och frågar om jag vill bada och jag kunde inte motstå det när hon sa "Snäällla" och stirrade med hundögon. Så jag och hon cyklade o badade och sen cyklade jag direkt från skogsvik till träningen. Det var skönt att bada men det var inte speciellt uppvärmt ännu men jag är glad att jag badat innan Juni för det är ju faktiskt Maj fortfarande men imorn då, då är det verkligen sommar!! Fast det har varit sommar idag också xD

På träningen gick det helt okej var jobbigt men kul.

NU ska jag duscha vilket jag borde gjort för längesedan som alltid men aja...
Tjingeliiiing <3

Kommentarer
Postat av: BUENA

Svar: Hon gick på vrg jarlaplan sam sam :)

2009-06-02 @ 14:49:07
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: vilja

Hejsan! Allt bra med dig idag? :)

2009-06-02 @ 19:04:16
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0