Operation Dagsverke, Rålambshovsparken

Idag har vart en fullspäckad dag.. eller inte xP I skolan gjorde vi inget speciellt onödigt som vanligt. Däremot var kvällen annorlunda. Jag, Anna-Karin, Hanna och Emelie åkte in till Rålambshovsparken (ett under att vi hittade) och tittade på Operation Dagsverke festivalen. Meningen var att vi skulle tittat/lyssnat på Armand som är signad på mammas jobb, men han var senare än vad vi hade trott och vi var tvungna att åka hem :( vilket var lite synd men det kommer andra tillfällen. :D
Kvällen har i alla fall bjudit på: skön musik, snygga killar, coola stilar, rolig kille med cykelhjälm som dansade och nakenchock!! mm. Jaa vad säger man, vi var inte direkt i Danderyd längre. Men jag skulle så vilja bo i stan är nästan säker på att flytta dit någon gång. Händer lixom ingenting här i "förorten"...

Aja ska sova nuu
God Natt <3<3

Kommentarer
Postat av: Ctina

Nej va kul! :D japp, friberga blir det :)

Men, borde jag inte ha sett dig nån gång? :O Hur hittade du till min blogg egentligen? ^^

2009-05-26 @ 21:29:39
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0