Snart Träning

Japp, snart dags för innebandy/hinderbana på Dagy. Men ska först äta något, tror det blir rester från lövbiff och någon sort potatis. Sen ska jag cykla dit, tar typ bara drygt 5 min.

Är faktiskt ganska stolt, för jag har skrivit mycket på mitt SO-arbete så nu har jag ca 1 sida kvar. Ska ju lämnas in på onsdag så det blir perfekt. är kul att jobba med det när man väl kommer igång, fast det roligaste var att göra framsidan XD.

Igår var jag skitduktig och gjorde en rabarberpaj för att emelie och A-K skulle komma. Och den blev först asbra MEN, jag lyckades klantigt nog ställa den på en platta på spisen som var påslagen dock på låg värme. Men mer än halva pajen brändes sönder. Visst resten gick att äta men det var så lite så man fick bara en bit var. Men jaa vad ska man säga, Sånt händer...

Provjobbade ju på golfklubben igår också och det gick bra förutom att det var jättelite folk på banan så det var inte så mycket att göra. Men jag och tjejen jag jobbade med satt istället i solen och pratade om lite allt möjligt, vilket var trevligt.

Men måste äta något nu skriver förhoppnigsvis något ikväll. Kraam <3

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Pajen var jättegod ändå! :) <3

2009-05-17 @ 20:27:43
URL: http://gitarrtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0