Sol/moln/sol/moln

Ja vädret har väl vart ok idag men det har varit lite molnigt fast när det väl var soligt brände det på så jag och Emelie hoppas på att vi blivit lite brunare (dock tveksamt xP). Vi båda två somnade nästan när vi låg o solade på gräsmattan för att det var så skönt. Annars spelade vi lite spel och tittade på TV plus att vi pluggade lite tyska-glosor xD mycket mer än detta har vi inte gjort.

Snygg-Emelie <3

Uppdatering på min fot/knöl xP Den är fortfarande lite blå men svullnaden har gått ner en aning. Kan typ springa/jogga på den :D Så hoppas jag ska kunna träna snart igen. Eller ja jag kan ju träna styrka men jag hoppas jag är bra till passet på måndag för då är det spänst-träning :D
XDXD

Snart (hoppas jag) blir det lax och sen skulle jag kanske träffa A-K. Så..
 
...Auf Wiedersehen <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0