Spinning mm

Yay har tränat idag. Nu är min fot bra igen vilket är superskönt!! Eller ja den är ungefär okej fortfarande i fel skala gämfört med den andra knölen.. Det var i alla fall spinning vilket gick okej kändes att jag inte tränat på ett tag. Men blev utnämnd till den med bästa tekniken vilket var lite skojsigt (är ju bra att veta att man i alla fall cyklar rätt även om det går halvdåligt).

Nu sitter vi och tittar på Champions Leage finalen. HEJA MANCHESTER UNITED!!! :D Fast just nu leder Barca med 1-0 men det fixar Ronaldo lätt xP
  Repris från förra året, tack! :) <3

Idag hade jag sista provet i hela högstadiet som tidigare sagt. Gick helt okej. Räcker om jag får VG eller VG+ för då är mitt Mvg säkrat. :)

Äter förresten också plättar och snart ska jag hugga in på mina jordgubbar (SVENSKA!!) så himla sommrigt.

Men måste gå nu, imorn är det förresten "Skolan skapar" i skolan och jag ska vara med på syslöjden och visa mina kjolar och min stickade slipover. på kvällen är det konsert med kören, temat är Yin o Yang vilket suger men jaa vad ska man göra åt en konservativ musiklärare som bestämmer att vi ska sjunga "Sån't e livet" och "Jag går och fiskar" ?!?!?!? Btw så hade min mamma henne som lärare på samma skola för tp 30!! år sen!!!

Men aja KRAMAR!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Ctina

sv: Nämen! haha gud va kul! :D

japp, onsdagar och fredagar kommer jag till friberga på morgonen :)

2009-05-28 @ 07:49:31
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0