Twilight mm

Igår cyklade jag, A-K och Hanna o hyrde en film uppe i Mörby. Inte vilken film som helst utan det blev Twilight och det var alla ense om snabbt. Själv hade jag aldrig sett den, Hanna hade sett halva och A-K har sett hela. Men gud så bra den vaa ^_^ Den bästa filmen jag sett på länge. Ska låna böckerna nu av Anna-Karin och läsa, läsa, läsa under sommaren :D

Och dom är ju såå snygga till råga på allt!! Men mest Robert såklart!! :]

Idag har jag vart en snabbis i Täby. Har dåligt med cash just nu... xD men köpte ett linne på H&M que me gusto mucho ;)
Där träffade jag senare Anna-Karin och Agnes men vi var lite trötta så vi åkte hem på direkten. Nu är det otroligt tråkigt väder men ska snart till A-K o så ska vi ringa runt massa för vi hade tänkt grilla ikväll. Och det SKA vi göra även om vädret inte tycker det!!

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0