09.05.2009

NU har jag varit superdålig på att skriva här men jag lovar det kommer.. Idag ska jag förhoppningsvis fixa designen med ny header o mm vi får se hur det blir. Ska flörta lite med Anna-Karin så hon kan hjälpa mig med PhotoShop hemma hos henne, eftersom att jag inte har det :(

Okej ska försöka summera (kort) av vad jag gjort under denna tiden. Spanjorerna var ju här under 10 dagar, vilket var mycket kul och längtar så efter dom nu men får väl se vad som händer i sommar... Vad som gjordes, kortfattat:

Lör: Picnick på Djurgården, misslyckad grillning vid Edsviken :P
Sön: Korvgrillning, brännboll och basket på balderskolan, middag hos Emelie
Mån: skola... Pannkakstävling hos Anna-Karin <3
Tis: YoYo-test, Djursholmslott, Tråkteater på Dramaten
Ons: skola.. talangjakt, Hamburgare hos A-K
Tors: Kungens födelsedag, Gamla Stan, Souvenirbutiker, Middag hos mig, Majbrasa, promenad till Sätra
Fre: Shopping, fest hos Fanny
Lör: Skansen, Middag hos Emelie B, Fotboll: Real Madrid - Barca 2-6 :D
Sön: Gröna Lund!!, Middag hos Emelie
Mån: skola, hemresa Arlanda: 12.00 :(

Har nog aldrig gjort så mycket grejer under bara drygt en vecka o snacka om att man var helt slut varenda dag. Men har vart så himla kul, såå många nya vänner och kommer aldrig glömma detta :)

Nu denna vecka har man försökt återgå till det vanliga. Dock har jag inte kunnat träna någonting för jag är förkyld :( Men ska troligen träna idag men ska nog ta det lite lungt. Har också börjat fatta att det sjukt lite tid till sommalovet. Tror det är ca 21 skoldagar kvar. Ska bli så skönt men lite sorgligt såklart att lämna klassen, men endel är jag ganska trött på ändå och jag är så taggad till gymnasiet :D Och mest av allt sommarn såklart!!

Skulle förresten ha "provjobbat" idag i kiosken på Kevinge golfklubb men blev inget för att det regnat så mycket plus att de riktiga greenerna inte är öppna, vilket suger men aja.. Jobbade på söderstadion i onsdags vilket var kul, trots att Hammarby förlorade med 1-4 mot Kalmar..

Nu ska jag gå o preparera mig med allt möjligt mot förkylning så jag kan träna senare idag xD

Tjingeliiing <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0