the day before tomorrow

Hej alla glada...

Ja som man kan se är inte bloggintresset på topp snarare på botten.. Vädret har vart tråkigt=grått och blött hela veckan så mycket fotande har inte blivit av, (endast inomhus vilket betyder otroligt (o)intressanta bilder) Annars har det varit en ganska chill vecka förutom att jag inte har pluggat så mycket som jag borde till svenska-skrivningen som vi har imorgon och också värt att nämna är att mitt Facebook "laggar dase" Har typ ändrat lösen 10 ggr denna vecka och kan nu inte logga in :( men funkar typ dagen efter, vilket samtidigt är positivt för då kan jag inte logga in när jag egentligen borde plugga =D Har inte haft några prov men har däremot fått tillbaka 3 och jag är oficiellt ett VG-barn :) Är faktiskt nöjd. Inte så mycket hockey denna vecka heller... Men en ASKUL!! kör-lektion inne på VRG Jarlaplan i tisdags. Vi kommer äga galet!! xP

Nej nu ska jag sova, för det har jag varit jättedålig på denna vecka (hela denna termin)... GOD NATT


Carin o Agnes :)

Måste lägga upp en finfin bild på min matgubbe Kurt sen också...Men det får vänta pöss <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söt bild! Du måste lägga upp bilden på Kurt :)

2009-11-24 @ 15:55:44
Postat av: Frida

haha juste tack för påminnelsen :D är bara så jobbigt att lägga in bilder från mobilen :P

2009-11-24 @ 16:51:47
URL: http://fekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0