16/10-09

Hmm fredagen den 16e oktober vad hände?!?
haha har faktiskt inte gjort något speciellt.
Var först i skolan som vanligt hade lyrikanalys och tror att det gick bra =D Lite senare var det dags för träning, hoppade över fysen eftersom snuvig :P Sen var det middag till idol hemma och efter det gick jag till Fanny!! Först var det tänkt att vi skulle gå på något nattcafé hon, jag, ellen och ylva men som vanligt blev vi för trötta så vi struntade i det men tycker det var ganska skönt =P Fast vi hade vår egna lilla fika hemma med kanelbullar, mandariner och varm choklad med grädde!! MUMS!!

 Imorgon blir det tjejmiddag hos A-K som fyllt år så jag och Fanny ska köpa present. Har värsta bra idén till en superrolig present men får se hur det går med det..


Learnsometingnew

Nej men nu ska jag sova!! SUPERTRÖTT! God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0