19/10-09

Ska snart gå och lägga mig men ville uppdatera först =)
Idag har jag bara vart i skolan.. har inte hänt något speciellt.. inget alls faktiskt. Var träningsledig idag också och tanken var att jag skulle plugga till SAM-provet på fredag men nja det gick sådär... :/ Men massa dagar kvar :P Plus att det är inte så mycket att lära in man ska typ kunna ideologierna och mänskliga rättigheter och demokrati och sen kunna analysera och motivera om någon fråga Lätt som en plätt!!! (nooot) xP

Imorgon händer det däremot grejer. Först skola såklart men sen anordnar Filmsällskapet på skolan en filmfestival med skräckisar, popcorn och massa annat onyttigt! Får se om jag stannar och titta på någon.. Kanske en stund men har ju träning vid 19 så måste hinna hem o packa o äta. =D


Har ingen aning om vad det är för film.. Men troligen den jag kommer stanna och titta på imorn=)

PUSSAR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0