I'd rather be with you

Idag har jag varit med Emelie, Emelie och Madde <3 Vi åt vår specialrätt: Pasta med pastasås =) Sen gick vi ut med Emelies hund, sen blev det glass och skräckfilm, kl fyra på dagen =P fast är ju typ mörkt vid den tiden nu så vad spelar det för roll var skitläskigt ändå xD Riktigt äcklig film, tror den hette Inside och var på franska xD Men ja skräckfilmer ska ju vara läskiga så den är godkänd.

Sen stack jag på träning vilken gick bra. Gick bra på matchen igår också vi vann med 4-1, gjorde 1 mål (egentligen 2 men var precis när slutsignalen ljöd så dömdes bort), borde ha gjort fler mål men aja..

Imorn ska vi till Buttericks inne i stan någonstans. Halloween-fest imorn och på lördag, vet inte om jag ska ha samma saker på mig lite tråkigt kanske men orka komma på 2 saker.. Vi får se hur det blir. ;)


Ni är seriöst de bästa som finns!!! <3<3<3

Pussar o Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0