Eat, Sleep, Hockey (+ School)

Sitter och lyssnar på musik på Spotify såklart. Lyssnar faktiskt på något jag aldrig lyssnat på förut men de är riktigt bra: You Say France & I Whistle.
Samtidigt pluggar jag matte och det handlar om volymer mm, just nu handlar uppgiften om en sfärisk köttbulle med radien 4 cm. Hur många små sfäriska köttbullar med radien 1 cm räcker den stora köttbullen till då?!?! XDXD Ja det gör ju att matten blir lite roligare iallafall =P



Blev ingen skräckfilm idag, struntade i det och åkte hem och pluggade istället, ska fortsätta nu har ju träning sen =D KRAAAM <3<3


Kommentarer
Postat av: jullagullapulla

du är coooooool! har jag chans på dig? svara ärligt ja eller nej. ja. nej. ja. nej. JAAAA!!

2009-10-21 @ 11:27:31
Postat av: Frida

hahahah Julia du är så charmig klart du har!! =D

2009-10-21 @ 12:06:13
URL: http://fekdahl.blogg.se/
Postat av: din hemliga älskare

hej, jag ville bara säga att jag tycker du e sååååååååå het :) snälla, snälla adda mig på msn: [email protected]

snälla adda mig!!!! (jag är ingen pedofil, JAG LOVAR!!!)

puss <3

2009-10-21 @ 18:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0