Och så var helgen slut..

Ganska händelserik dag om jag får säga det själv :P Först var det fotografering med hockeylaget och tror det blev bra.. kändes bra.. håret kändes bra, då känns allt bra xP Sen stack jag och pappa på en visning av ett hus i vallentuna men det var inte så intressant som vi hade hoppats på, låg precis vid en stor väg och det fanns bara ett badrum som var typ 3 kvadratmeter stort/litet :P

Idag fyllde min farfar 80 år. Först var släkten hemma hos honom sen blev det trerätters på Ulriksdals Världshus, och vad det kostade vill man inte ens tänka på... Kul var det, alltid kul att träffa kusinerna även om de är lite yngre och endel galna men dom är som dom är! <3<3 Hoppas på att kunna lägga upp några bilder ngn gång ska be mina farbröder skicka, jag tog typ hälften av bilderna!! =D

Ska lägga upp bilder från igår också när jag fått tag på några. Eftersom att min kamera är trasig och mobilen suger så är jag helt handikappad när det gäller fotografering så jag snor andras kameror. MEN jag SKA köpa en systemkamera.. någon gång.. eller önska mig det i julklapp :D


Jag kommer och jag ska.. SNART!! =D
Foto: ?? Redigering: jag xP


Ska sova nu har sovmorgon imorn ^^ Börjar 10!! KRAAAM


Kommentarer
Postat av: tove

HAHA,^^ "tror det blev bra.. kändes bra.. håret kändes bra, då känns allt bra xP" Tyckte lagfotot gick lite för snabbt, man han liksom inte förbereda sig ordentligt :P

2009-10-19 @ 00:15:20
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Anonym

fotografen e jaag!!!! :P

2009-10-27 @ 16:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0