Back on Track!! :)

Vi kan väl säga att jag tog en veckas paus från bloggandet eller något sånt :P Men nu är jag tillbaka och jag är taggad till tusen ;) Fredag idag och i skolan var det Biologi-prov. Hade fet sovmorgon till 13.20! NAJS =D Kändes som att det gick bra på provet i alla fall =) Sen var det dags för hockey och första matchen i Stålbucklan. Team Uddeholm heter vi i år men är bara Ormsta/SDE spelare med plus en tjej från Arlanda. Matchen var mot GötaTraneberg och vi vann med 2-0. Kunde ha gått bättre men kunde ha gått sämre också så det var väl ok antar jag. :P Skönt att spöa Göta för det var där vi spelade förra året och kom 2a då tror jag. AIK vann men i år blire vinst för oss haha :D Men nu ska jag försöka sova för imorn har vi 3 matcher och måste upp typ halv 6!!! Matchen börjar 8!! Lite hemskt, men det ska bli kul :) God Natt


Snyggosar med våra nya tröjor!! xD Vi syns i alla fall. Precis som det ska va ;)

Kommentarer
Postat av: tove

HAHAHA VILKA FULA TRÖJOR!! xD

Ännu roligare att byxorna inte matchar någonstans :P

Kul att ni vann alla fall, och lycka till i resten av matcherna :)

2010-04-16 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0