Feeta BRA!

Haha känner mig oerhört stolt! ^^ Varför? Jo för jag har varit ute och sprungit nu på morgonen! Haha ofta det händer liksom.. Gillar att springa och fysa med laget men att göra det själv är en plåga och jag har inte tillräkligt bra självdiciplin för att göra det hehe... Men för en gångs skull lyckades jag. Och om jag räknade rätt var jag ute i typ en halvtimma, minus några minuter för jag var och matade Emelies katt också =) Fast jag kan ju inte direkt säga att det kändes så bra att springa skitjobbigt och tungt fast att jag inte sprang så snabbt :/ Men känns ändå bra såhär efter att ha gjort det. :D
Nu ska jag duscha och sen blir det typ stan med Madde och Hanna. Vi hade tänkt att fika men så kom vi på att det kanske inte är så mycket som är öppet men vi får se om det inte är något öppet får vi väl åka hem istället och fika hemma typ =P
Måste bara säga att Tove hade coolaste utklädnaden!!! Och här kommer ett bildbevis som jag lånat härifrån:

http://tosss.blogg.se Coola cheyen här ovan ;)

Kommentarer
Postat av: tove

alltså mindre charmig bild, haha.

2010-04-02 @ 20:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0