Keep Breathing

Här igen :) Kvällen blev helt ok ändå.. Dock ensam men det kan ju vara mysigt också.. Har tittat på bland annat GossipGirl, Whipeout, How I met your mother, Ballar av Stål och nu har jag bara nördat mig vid datan :) Men måste faktiskt säga att jag varit riktigt duktig idag. För när jag tittade på "10 things I hate about you" (Såg klart hela första säsongen 10 avsnitt á 30 min plus första avsnittet på säsong 2) pluggade jag samtidigt Matte och gjorde massa tal och jag klarade alla =D Haha :) Ska få ALLA rätt på nästa Matteprov!! Måste typ det för att kunna få Mvg i kursen =P Men det ska jag nog lyckas med ;) Är taggad för ett skönt och roligt Påsklov nu!!! :D   


Skor jag köpte i torsdags i Täbban när jag var där med Madde <3  Fast dom är mer färgglada :P Men denna bilden var finast av de jag tog idag lite snabbt när jag väntade på bussen :)

LåteN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0