Still I can't let you be...

Fick sluta tidigare på Engelskan jiippii! Slapp debatten :P Sen var det biologi men helt i onödan för vi hade vikarie och fick klassificera skor?! :S Egentligen ska vi skriva labrapport men vi har ingen aning om hur.. Najs eller nee kanske inte, inlämning om en vecka..!! Hoppas på uppskjutning. Aja.. Matte snart, hoppas jag inte somnar.. ^^
Jag sitter lite och drömmer mig bort om sommaren och lyssnar på massa mysig musik. Ska försöka göra en sommarlista på spotify när jag hittat massa braig musik. Men här kommer en låt som är urmysig. :)
A Drop In The Ocean - Ron Pope

Är värsta taggad för sommaren också för jag vill fota massa!! Inte bara träna mer på att fota saker och objektiv utan fota mina kompisar och ha massa flummiga, glada, knäppa, awesomeiga, snygga och kanske konstnärliga foton på dom ;) YOu BeTtER WAtCh OuT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0