Tröööttt :P


Haha hela min uppfattning om natt och dag är helt fucked up! Men fixar den rätt imorn på något sätt hoppas jag. Måste gå upp hyfsat tidigt för har fys, inte säker på att jag ska gå på den men aja..
Isträning idag med Stålbucklan-laget! :D:D Värsta taggad typ!! Annars ska jag bara chilla idag, städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag och kanske plugga lite. =)
Ikväll blir det troligen stan med några tror vi går till Café 60, så mysigt där men kommer nog vara rätt så proppat :P Dock inte så mysigt väder idag men tror det ska bli hyfsat bra imorn o typ jättefint på söndag :D

Men nu ska jag gå och äta frukost och sen fortsätta städa mitt rum :):) Pöss


Bild från Kungsträdgården i Tisdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0