Min Julafton

Ahmeen Tjaa! 
Julafton började med att titta på julkalendern såklart och som tur var slutade den lyckligt! :D
Sen blev det julaftonsfrukost med mamma och brorsan. Efter det var min uppgift att dammsuga eftersom vi hade sparat det till julafton.. hehe men fick se lite julklappar då (dock ännu inte fått dessa men snart så ;P)
Min morbror och pappa kom på middag så vi var lagom med folk.
Julafton var som vanligt över på vad som kändes som bara några timmar. Men det var en bra dag. :) Fick få men mycket värdefulla och fina julklappar och grejer som jag hade önskat mig så det var helt perfekt.


Kamerablixt. 18-200mm objektiv. Smink. Pengar.

Min brorsa fick Xbox med Kinect till så vi ägnade kvällen åt att spela ett dansspel. Kul men riktigt jobbigt :P Efter det blev det eclipse :)

Och nu sitter jag här på annandagjul och önskar att det hade vart julafton idag också :P Nää men snart fyller jag ju ååååår så behöver inte vänta länge till på fler presenter :P

Idag ska vi på julbord hos kusinerna som alla år :) Det brukar vara kul. Vet inte om jag ska ta med kameran men tror jag skippar det.


fetingeN

Kommentarer
Postat av: tovääääh

NICE med blixt och nytt objektiv! :D (det andra är ju inte heller sååå fel hihihih)

2010-12-25 @ 14:27:44
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0