Nämen tjenare!!

Hejsaaan! Länge sedan och jag kan inte skylla på att jag inte haft tid eller inte varit inne på datan eller så. Jag har typ loggat in här varje dag men har varken haft inspiration eller ork att skriva något kul så har helt enkelt inte blivit någonting av det. Meeeen.... PLÖTSLIGT händer det!!!! ;P

Så jag hade tänkt att nu lite sådär mitt i natten fixa en ny design. Inget avancerat för sånt kan jag ändå inte :P Men piffa upp lite bara, är ju liksom vinter nu, inte höst längre. EN VECKA KVAR TILL JULLOVET!!!! Helt sjukt men så jävla nice!! :D Bara en vecka kvar med projektarbeten och två andra arbeten som ska in också men är nog rätt lugnt hehe :P

Bowling imorn med hockeybrudarna!! Såklart ska jag spöa allaaa!!! Speciellt DIG TOVE!!! Watch out!! ;P Blir säkert lite bilder från det. TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0