Skoj o ploj

Haha känner att jag verkligen var stenseriös med bowlingen, för jag blev typ irriterad över att det gick så dåligt x) Men lyckades ändå komma 2a!! efter Megan vilket betyder att både jag och Megan slog Kai haha!! Och det räcker för mig! :D Maten efteråt var supergod och jag var supehungrig så den var mycket efterlängtad :P

Lucia var också kul att titta på men jag och Carin kom fram till att det inte var riktigt lika bra som förra året.. ;P Så vi bestämde oss för att vara med i 3an, haha längtar typ :P

Men nu ska jag sova. Imorn blir det antingen julbak, julklappsinhandling eller allmänhetens åkning! :) Vad som är 100 % säkert att det blir är DANIEL ADAMS-RAY!! Wiihooo!!


Discobowling!!! ;P


Me and Laurispauris! :) <3

Kommentarer
Postat av: Laura

snygg man är:P

2010-12-11 @ 05:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0