Sunday

Tjenamors!
Igår hos släkten var mysigt. God mat, gulliga kusiner, lek i snön och julklappar. När jag kom hem stack jag till Jullan där det va flams med henne, KinezFanny, Malan och Hannzor ;P

Till dagens händelser så har jag:
Köpt julklappar i form av unicef-gåvor. Ett mycket bra TIPS till er som har nära och kära som inte önskar sig något, utan istället måste man köpa någon halvdålig present. DÅ är det mycket bättre att skänka till behövande barn. Jag tycker det är superviktigt och mycket mer betydande än en pocketbok eller body lotion. Länk HÄR!

Mycket annat har jag inte gjort. Sitter och lyssnar på musik(Baksmälla - September och Petter) och taggar inför sista matchen i serien under 2010. Mot Järfälla och nu äre dags för vinst!
Ska äta lunch nuuu! See ya!


Förra matchen.

Kommentarer
Postat av: tove

Hoppas matchen går toppen! (du snurrar säkert upp anneli på läktarn just nu!) gillar present-iden, har gjort så också till vissa :)

2010-12-19 @ 17:10:08
Postat av: anneli

CONGRATTTZZ! Du var bra, anneli har måltorka-alltås hela laget (hihi) så vi spöar er nästa år istället :)



2010-12-20 @ 00:04:30
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0