Tomtomtomtom

Tjenna! Sitter i bilen på väg ut till Waxholm där det är släktträff och julbord ute på Ramsö där min farbror har hus. Jag o brorsan har gjort fruktsallad som ser megagod ut o så ska det bli kul att träffa kusinerna :) igårkväll va jag hemma hos astrid med henne, hanna o amalia! Det va riktigt nice och knas bara som vi kan göra det, älskar er tjejor. <3 Kanske blir att träffa dom ikväll annars blire hemmakväll med bror min eftersom att mamma o Kjelle ska till Milano o kolla Zlatan!! Lite avundsjuk är jag allt. Det hade vart coolt! Men i så fall ska jag tvinga Joel att spela guitar hero med mig för är värsta taggad :P speciellt när dom spelar paint it black på radio som är med på gh2 :P aja see u laterrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0