Projectsss

Idag började projekt-tiden. Både bra och dåligt. Betyder att det bara är 2 veckor!!!! kvar till jullovet men mycket arbete med projektet som kan va jobbigt och svårt. Men löser sig säkert på slutet.. :P
Har tänkt att jag ska gå ut och fota lite innan det blir mörkt och sen måste jag plugga. Svenskainlämning inatt av krönikan och imorn ska processbeskrivning in till bilden och himla analys av en tunnelbanestation. Har inte ens varit och analyserat någonstans så får bli typ Mörby Centrum eller något... :P

Får se om det blir några foton eller ej...
Tjingeliing

Kommentarer
Postat av: elinpelinlingonfelin

hahaa, jag analyserade ju mörby c och du har väl min analys? du kan ju skriva av lite eller nåt, fast jaaa typ med andra ord dåra... hehhee ;P

2010-12-02 @ 16:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0